Friday, July 11, 2008

Jakarta - JUN 2008 part I

Ketika nyanyi di Novetal Square dengan Yovie ( Pianist )

Pose ketika di Soe+Hatta Airport

Bulan yang lalu baru kembali dari Jakarta dan banyak perkara yang tidak dapat dilupakan .Walaupun dalam keadaan payah untuk memperolehi cuti , namun akhirnya berjaya jua .Melihat Jakarta yang begitu padat dengan penduduk telah mengundang aku untuk berfikir bagi melihat bagaimana di Malaysia ini begitu penduduknya hidup selesa dengan segala kemudahan yang ada .
Semasa berada di Jakarta , aku sempat juga berkunjung di Novetal Square dan bestnya shopping di Mangga 2 . Sempat untuk membeli 3 pasang kasut yang rasanya sungguh lumayan harganya , namun tetap tidak dapat didapati di Sabah .
Semasa berada di sana , sempat juga untuk bernyanyi live di Dataran Novetal Square . Wah hebat ! seperti aja aku nyanyi unplugged gitu . Walauapapun orang ketika itu ada applaused dan bertanya bisa nyanyi walau lagu itu lagu Indonesia :) Terima kasih Mila dan Ben , kerna neman aku hingga langsung nyanyi juga sore hari itu.
Banyak cerita yang bisa dikongsi bersama , crita pasal beli VCDs dan CDs wah gitu keruan kerna harganya yang murah lagi itu artisnya idaman aku . Sempat beli Vina , Jimmy , Utha , Marcell , Elmy , Afghan , Ari ,Yovie & Nuno , Aura , Delon dan banyak lagi . Aku itu sukanya beli dan minat musik ngbit , R&B - Soul dan Pop Commercial .

No comments: